In eigener Sache

Jeder macht mal Urlaub, auch die Recherchegruppe. Deshalb entschuldigen wir uns für die etwas hinterherhinkende Berichterstattung. Wir geloben Besserung und starten mit einem Nachtrag: Die folgenden Artikel beinhalten die schon längst überfälligen Schilderungen von den letzten Momenten des Bahnhofsstandortes vom “Nordic Company”.
An weiteren Artikeln wird selbstverständlich weiter fleißig recherchiert und geschrieben.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s